Telefon almak istiyorum lütfen yardımm.

tayfundoner

Yeni Üye
Arkadaşlar merhaba şuan kullanmakta oldugun telefon tekrar arıza yapınca değişikliğin zamanı geldi dedim kendi kendime ve bi telefon almak istiyorum ancak bi kaç seçenek arasında kaldım hangi telefonu alim diye kara kara düşünüyorum birde sizin görüşlerinizi almak istedim alıcagım telefonda öle aşırı özellik takıntım yok kamerası yüksek hd ekran felan olmasada olur yeterki benim işimi görcek azıcık olsun oyun oynayanabilcegim internette gezebilecegim bi telefon olsun istiyorum bütcem max 550 tl.

1. samsung galaxy gio 2,3 android kapasitif ekran 3,2 mp kamera 800 mhz işlemci (400 tl)
2. samsung galaxy ace 2,3 android kapasitif ekran 5 mp kamera 800 mhz işlemci (520 tl)
3.general mobile fox 2,2 android Q klavye+kapasitif ekran 3,2 mp kamera 600 mhz işlemci telefon huawe üretimi (350 tl)

Sıraladıgım samsung larda flash player destiği yok diye biliyorum bunun bana bi sıkıntısı olurmu sadece youtube video izlerken.General mobile flash player destegi var ancak işlemci düşük oldugu için telefon kaldıramıyomuş flash player ve düzgün çalışmıyomuş edindiğim bilgilere göre.

Bu telefonlardan acaba hangisini tavsiye edersiniz?Bu konuda bilgi sahibi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
 

tayfundoner

Yeni Üye
fırat abi onlar 850 900 tl civarında çok ama çok aşıyo benim bütcemi imkansız yani almam ama dün babam arıyo bi adam gelmiş yanına bende tam telefon araştırıyorum telefon satıyomuş s3 mini kore üretimi 2 sene garanti veriyom felan diyo ama hikaye dandik bişey büyük ihtimalle 450 tl verim demiş taksitte yaparım demiş sonra babam beni aradı anlatıyo işte ver adamı telefona dedim adam 450 tlden ilk önce nakit 150 sonra 100 en sonda 75 tl kadar düştü nakit hemen versin baban 75 tl diyo verim diyo dedim demin 450 diyodum taksit yapcam diyodun şimdi 75 tl kadar düştün ne iş dedim gümrük ten felan aldım dedi hikaye okuma abicim dedim almıyoz git başkasına kakala dedim :D
 

OrhaN

Yeni Üye
2. samsung galaxy ace 2,3 android kapasitif ekran 5 mp kamera 800 mhz işlemci (520 tl)

Bu diyebilirim aslında bunuda tavsiye etmiyorum ama maddi durum.. Benim fikrimi sorarsanız biraz daha bekleyin ufak bi birikim daha yapın s 2 yada s3 mini düşünün
 

tayfundoner

Yeni Üye
yok hocam ya önerin için çok teşekkürler ama telefonsuz kaldım şuan evde eski bi hurda buldum onla idare ediyorum 1 kaç hafta içinde almak istiyorum inşallah.
 

Onur Özdemir

Yeni Üye
İlla Samsung mu olacak? Benim kız arkadaşımda var Galaxy Ace özellikleri falan iyi güzel ama bir süre sonra telefon, telefonluktan çıkıyor. Bir kaç ay önce almıştı sıkıntıları şimdi başladı... Herkes Samsung iyi güzel Nokia öldü falan diyor ama bence Nokia düşünebilirsin sağlamlık olarak kalite olarak iyi bence. Nokia 500 hatta üzerine biraz daha ekleyip Nokia Lumia 620 falan düşünebilirsin bence.
 

tayfundoner

Yeni Üye
illaki samsung olması lazım değil android olsun bilinir telefon markası olsun fiyatı da 550 tl geçmesin yeter.
 

emrahdemirci16

Yeni Üye
galaxy ace kesinlikle tavsiye etmem kullanan arkadaşlarım var ram düşüklüğünden dolayı telefonda kasmalar oluyor, ben kendim ve abim ace2 kullanıyoruz fiyat olarak biraz daha yüksek, ancak kesinlikle ace tavsiye etmem
 

tayfundoner

Yeni Üye
kardeşim ace almak istememin tek sebebi harici bi grafik kartı barındırıyo içinde yani kendi anakartından bagımsız bi grafik kartı var içinde bu sayede görüntüler daha net oyunlar daha güzel oynanıyo ama ben öle 20 30 tane oyun uygulama yüklicemi sanmıyorum bi kaç tane oyun ve uygulama kullanırım en fazla.
 

emrahdemirci16

Yeni Üye
kardeşim ace almak istememin tek sebebi harici bi grafik kartı barındırıyo içinde yani kendi anakartından bagımsız bi grafik kartı var içinde bu sayede görüntüler daha net oyunlar daha güzel oynanıyo ama ben öle 20 30 tane oyun uygulama yüklicemi sanmıyorum bi kaç tane oyun ve uygulama kullanırım en fazla.
İnşallah gönlüne göre uygun bişey bulup alırsın kardeşim
 

afaruk307

Yeni Üye
bu listeye göre alınabilcek en iyis igalaxy ace ,galaxy wondere ve motorolanın telefonrınada bak derim. . . .
 

UGuR

Yeni Üye
Gio almanı kesinlikle tavsiye etmem çok fazla donuyor ve alt tuşları takılı kalıyor
 

tayfundoner

Yeni Üye
Peki arkadaslar ace de flash player destegi yok bu youtube ve facebooktan video izlememe engel olurmu bide arkadaslar arastirirken htc golf desire c buldum onun ozellikleri guzel android 4.0.4 kapasitif ekran 800 mhz islemci flash player destegi 5 mp hd kamera beats audio ses desdegi bunun fiyatida 550 tl
 

MustafaAK*

Yeni Üye
İlk önerim bu olur ancak fiyatı biraz yüksek bütçenize uymayabilir.
http://www.hepsiburada.com/liste/motorola-razr-xt910/productDetails.aspx?productId=telcepmotxt910&categoryId=371946
İkinci önerim ise kendi kullandığım ve müthiş derecede memnun olduğum telefon ATRİX, bunu aşağıdaki linkte 600 liraya alabilirsiniz ancak piyasada 550 liraya kadar inen firmalar da var. Gerçekten de özelliklerine baktığınızda tam bir fiyat/performans canavarıdır.
http://www.hepsiburada.com/liste/motorola-atrix-docking-station-hediye-/productDetails.aspx?productId=telcepmotatrix&categoryId=371946
 

tayfundoner

Yeni Üye
İlk önerim bu olur ancak fiyatı biraz yüksek bütçenize uymayabilir.
http://www.hepsiburada.com/liste/motorola-razr-xt910/productDetails.aspx?productId=telcepmotxt910&categoryId=371946
İkinci önerim ise kendi kullandığım ve müthiş derecede memnun olduğum telefon ATRİX, bunu aşağıdaki linkte 600 liraya alabilirsiniz ancak piyasada 550 liraya kadar inen firmalar da var. Gerçekten de özelliklerine baktığınızda tam bir fiyat/performans canavarıdır.
http://www.hepsiburada.com/liste/motorola-atrix-docking-station-hediye-/productDetails.aspx?productId=telcepmotatrix&categoryId=371946

2 ci linkteki cidden güzel bi telefona benziyo özellik felan güzel bunuda bi kenara yazim bi araştırayım öneri için çok teşekkürler :RpS_thumbup:
 

MustafaAK*

Yeni Üye
2 ci linkteki cidden güzel bi telefona benziyo özellik felan güzel bunuda bi kenara yazim bi araştırayım öneri için çok teşekkürler :RpS_thumbup:
Kullanım alanı gerçekten çok geniş bir telefon diyebilirim.
Özellikle 4 inçlik ekran mükemmel bir kullanım sunuyor. Kendisi o kadar mükemmel değil ancak hassasiyeti gerçekten mükemmel. Dokunduğunuzu bile anlamıyorsunuz.
İşlemciye diyecek yok 1 GHz çift çekirdek ayrıca Nvidia Tegra GPU zaten bir şey söylenmesine gerek yok. Oyunlar gayet güzel.
Daha root işlerine girmedim ama mirroring için girmeyi düşünüyorum. :)
Ses olarak üzerindeki hoparlörün performansı gayet iyi. Hem görüşmelerde hem de müzik dinlerken yeterli sesi alabiliyorsunuz.
16 Gb dahili hafıza ve 1 Gb ram ile uygulama sıkıntısı yok. Aklınıza ne gelirse yükleyin. Hafıza doldu vs derdi yok.
Batarya süresinin uzun olması en güzel yanlarından her gün şarj etmek gibi bir derdiniz yok. Sabah şarjdan aldığımda eğer aşırı şekilde oyun, internet vs yüklenmezsem gece %90-%80 civarında kapatıyorum. :)
Dock, süper bir şey. Eğer alırsanız kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.
Kamera 5 mp gayet yeterli 720p video çekiyor. Videolar gayet güzel.
En kötü yanı resmi olarak güncelleme gelmemiş olması hala 2.3.6 android versiyonu kullanıyor. ICS falan var ama onlarda da 1-2 rom dışında stabil rom yok. Ben orjinal rom kullanıyorum gayet memnunum.
Sorunuz olursa çekinmeyin.

Motorola markasının ülkemizde yeterli alt yapısı yok. Servis biraz kaygı oluşturuyor ama telefon gayet güzel bence riske değer. Referbushed yani tamir edilmiş ürün vs deniyor ülkemizde satılan atrixler için ancak ben telefonda böyle bir şey görmedim. Özellikle kargo geldiğinde inceledim ve öyle aldım telefonu. İçiniz rahat olsun. Yok öyle bir şey ya da bana denk gelmedi. :)
 

tayfundoner

Yeni Üye
Kullanım alanı gerçekten çok geniş bir telefon diyebilirim.
Özellikle 4 inçlik ekran mükemmel bir kullanım sunuyor. Kendisi o kadar mükemmel değil ancak hassasiyeti gerçekten mükemmel. Dokunduğunuzu bile anlamıyorsunuz.
İşlemciye diyecek yok 1 GHz çift çekirdek ayrıca Nvidia Tegra GPU zaten bir şey söylenmesine gerek yok. Oyunlar gayet güzel.
Daha root işlerine girmedim ama mirroring için girmeyi düşünüyorum. :)
Ses olarak üzerindeki hoparlörün performansı gayet iyi. Hem görüşmelerde hem de müzik dinlerken yeterli sesi alabiliyorsunuz.
16 Gb dahili hafıza ve 1 Gb ram ile uygulama sıkıntısı yok. Aklınıza ne gelirse yükleyin. Hafıza doldu vs derdi yok.
Batarya süresinin uzun olması en güzel yanlarından her gün şarj etmek gibi bir derdiniz yok. Sabah şarjdan aldığımda eğer aşırı şekilde oyun, internet vs yüklenmezsem gece %90-%80 civarında kapatıyorum. :)
Dock, süper bir şey. Eğer alırsanız kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.
Kamera 5 mp gayet yeterli 720p video çekiyor. Videolar gayet güzel.
En kötü yanı resmi olarak güncelleme gelmemiş olması hala 2.3.6 android versiyonu kullanıyor. ICS falan var ama onlarda da 1-2 rom dışında stabil rom yok. Ben orjinal rom kullanıyorum gayet memnunum.
Sorunuz olursa çekinmeyin.

Motorola markasının ülkemizde yeterli alt yapısı yok. Servis biraz kaygı oluşturuyor ama telefon gayet güzel bence riske değer. Referbushed yani tamir edilmiş ürün vs deniyor ülkemizde satılan atrixler için ancak ben telefonda böyle bir şey görmedim. Özellikle kargo geldiğinde inceledim ve öyle aldım telefonu. İçiniz rahat olsun. Yok öyle bir şey ya da bana denk gelmedi. :)
Abicim bunları okuduktan sonra ben bi teknosa bimeks felan hepsine bi bakim anlattıklarınıza göre deli gibi bişey :D benim için en önemlisi şarz her gün şarz sıkılırım artık diyodum valla kararım bu telefondan yana en yakın zamanda bulmaya çalışcam bu telefonu piyasada.Bilgilendirme için çok ama çok teşekkürler :)
 

Mert

Yeni Üye
Şuan galaxy ace 5830 kullanıyorum yanı senin 2. tercihin tavsiye ederim istediğim bütü herşeyimi karşılıyo
 

afaruk307

Yeni Üye
Bence Sony Xperia Z istediğin her telefon her telefonla karşılaştırabilirsin bu yıl damgasını vuracak en iyi telefon
 
Üst