Yengeç-yusuf kullanıcısının son içeriği

  1. Yengeç-yusuf

    Facebook grup açılması ?

    çünkü beğeni sayfası açılmış bunun yerine grup açılması gerekir herkesin paylaşım yapabilmesi için yetkililerde düşünürse bence çok iyi olur
  2. Yengeç-yusuf

    Facebook grup açılması ?

    Arkadaşlar merhaba nacizane fikir sunmak istiyorum günümüzde hemen hemen herkes facebook kullanıyor. Facebookta tüm araç markalarının hatta modellerinin bile kendine has sayfası var örnek benim aracım CorsaD TR sayfası var arıza çözüm v.s tüm şeyleri paylaşıyoruz 10 dkka içinde birisi yorum...
  3. Yengeç-yusuf

    Maksat Muhabbet Olsun

    Günaydın arkadaşlar abilerim :) uzun zamandır yoktum aranızda iş değiştirdim şirket pc kullanıyodum bugun kendi bilgisayarımdan girince bi uğrayayım dedim :)
  4. Yengeç-yusuf

    Peugeot Opeli Satın Aldı.

    Valla arkadaşlar değiştirmiş bende değişirim yakında :D
  5. Yengeç-yusuf

    Peugeot Opeli Satın Aldı.

    Evet Peugeottan kopamıyoruz :) 3 tane Peugeot eskittim buda 3. Opelim :)
  6. Yengeç-yusuf

    Peugeot Opeli Satın Aldı.

    Arkadaşlar PSA grup GM motorsla yaptığı anlaşma sonucu Opel i satın aldı. Sizlerin düşüncesi nedir. Benim şahsi görüşüm iyi oldu opel tasarım ve kalite açısında oldukça iyi bir marka idi ancak benzinli motorları pek beğenilmezdi , Teknoloji olarak ise PSA grubu opelin çok daha önünde PSA...
  7. Yengeç-yusuf

    Dizel Deponun Hava Yapması ?

    4-5 tane farklı opel servisi aradım hepsinin söylediği birbirinden farklı kimisi depo havalandırma valfi değişecek diyor yetkli servisi arayıp havalandırma valfi soruyorum şaseden bakıp sizin aracınız dizel sizde valf yok diyor başka biyeri arıyorum depo değişecek diyor bi başka yer hava tutar...
  8. Yengeç-yusuf

    Dizel Deponun Hava Yapması ?

    malesef yine yapıyor mesela akşam park edip depo kapağını açıp kapatıyorum havası çıkıyor sabaha kadar araç stop halinde sabah arabaya binerken depo kapağını tekrar açıyorum yine hava boşalıyor. anlamadığım konu araç çalışmıyorken neden hava yapıyor
  9. Yengeç-yusuf

    Dizel Deponun Hava Yapması ?

    Arkadaşlar 1.3 cdti corsamda depoyu fullettim 130 km yol yaptım tekrar fullettim iyice doldurdum bir müddet sonra yakıt ibresi düşmeye başlarken sonra tekrar yükselmeye başladı ve ful göstermeye başladı. bu şekilde 400 km civarı kullandım depo kapağını açınca baya bi hava geldi ve yakıt ibresi...
  10. Yengeç-yusuf

    Yağ bakımı için Motor temizliği

    Anladım abilerim :) Peki yağ önerisi olarak orjinal fabrika verilerinimi (GM 5-30 dextos2 )kullanim ? yada daha kaliteli olduğunu düşündüğümüz castroll yada mobil 1 ,motul gibi yağlar kullanmak motor için daha iyi olur ? birde bakımla beraber MNT bor katkısı atmayı düşünüyorum yağın içine ?
  11. Yengeç-yusuf

    Yağ bakımı için Motor temizliği

    Arkadaşlar aracıma yağ bakımı yaptıracağım. yalnız hep şunu düşünmüşümdür usta karterden yağı boşalttıktan sonra yeni yağı ilave ediyor bu durumda motorun içinde eski yağdan kalmış oluyor bu benim içime sinmeyen bi durum. ben şöyle düşündüm motor yağı iyice aktıktan sonra yukardam 1 litre yağ...
  12. Yengeç-yusuf

    Araç satış vergi sistemi hk.

    Vergi dairesine geldim bugun sordum doğru düzgün bilen yok o oraya yolluyo o başka yere yolluyo en son 7. Kişi 5 arabaya kadar satabiliyosun dedi. Ama halen rahat değilim devlet bizi bulur yine :)
  13. Yengeç-yusuf

    Araç satış vergi sistemi hk.

    abi anladım anlamasınada bende babamda devletten özelikle vergi dairelerinden çok korkarız elini versen kolonu kurtaramassın mantığı yani :) yani biz aldığımız her araca sigorta yaptırdık yani binmek için aldık vergi dairesi bunu göz önünde bulundururmu izahat yapmak için ne dememiz gerekiyor...
  14. Yengeç-yusuf

    Araç satış vergi sistemi hk.

    Peki abi önerin nedir ? satış yapabilirmiyiz ? şöyle bi durumda var kasım ayında 2015te aldığı aracın satışını verdi kasım sonunda 2.el cady aldı hasar kayıtlı olduğu çıktı onunda satışını verdi şimdi aynı ay içinde benim arabanın satışını verirsek zamanlar yakın olduğundan bi sıkıntı çıkarmı acaba
  15. Yengeç-yusuf

    Araç satış vergi sistemi hk.

    İnşallah aramızda muhasebeci vardır kimisi sıkıntı olur diyor kimisi olmaz diyor
Üst